Ik heb een Accer en die is snel zat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunt wel horen dat je er niet veel ervaring mee hebt!! voorheen had ik ook windowshit! en ben over gegaan naar apple. moet wel toegeven dat het wat wennen was de eerste week. maar ik wil nooit meer anders. geen popups van weet ik wat allemaal. in 30 sec staat ie aan en alles werkt meteen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apple suxx!

Andere antwoorden (10)

Deze denk ik. (zie bron)
Hij kost slechts 100 miljoen dollar.
Dat is niet duur, maar het nadeel is dat je een energie-aansluiting moet nemen van zes Megawatt.
Het merk is IBM.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha mooi antwoord! lol
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed antwoord +1, had hij zijn vraag maar beter moeten specificeren. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apple suxxx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je bedoeld zuigt, was het maar waar kocht ik er meteen een;-)
maar zelfs dat kan een apple niet.
ziet er mooi uit maar daar blijft het bij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
IDD, zit trouwens ook gewoon een Intel-chip in, dus Apple is niet snel, dat zou Intel dan zijn zoals je hier claimt. (wat wel klopt, mits je de nieuwste i7-core hebt.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha Jessie = precies wat ik wilde zeggen.
Apple + Dell = suxxx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lol, zelfs als je windows op een Apple draait is hij blazing snel en verslaat alles:) De snelste windows computer is een Apple:) Laat staat als je gewoon OSX erop draait.
alle moderne computers zijn snel vergeleken met 5 jaar geleden en zeer snel vergeleken met 10 jaar geleden.
dus de computer die je vandaag koopt is morgen veroudert.

wat wil je doen met je nieuwe PC en niet onbelangrijk, wat is je budget.

er is niet een merk snelle computer, een computer bestaat uit een doos vol onderdelen die op elkaar afgestemd zijn.

kijk eens op onderstaande link, deze jongens/meisjes hebben er echt verstand van en stellen om de maand een paar verschillende systemen samen voor verschillende doelgroepen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O er is wel degelijk een merk snele PC's.

Falcon Northwest, levert übersneller pc's. Neem een kijkje op hun site, Talon serie rond de 3.000 Mach IV vanaf 10.000euri's.

Je kan ook een fragbook of Fragbox nemen, fragbook is ziek snelle laptop, fragbox is ziek snelle, hele kleine (schoendoos maat) pc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wauw, wat ziek..
Snel kan een breed begrip zijn in computerland: het ligt er ook maar net aan waar je je computer precies voor wilt gebruiken.

Qua processor echter is de snelste (en duurste) van dit moment de Intel Core i7 Extreme Edition.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat nu snel is, is over vier tot zes maanden alweer niet het snelste. Dus puur voor snelheid gaan is geen "blijvertje".

Kijk wat voor jou nuttig is. Waarom moet je computer snel zijn? Wat moet hij snel kunnen? Videobeelden bewerken, spelletjes spelen, spreadsheets doorrekenen, downloaden? Dit zijn zomaar vier voorbeelden van iets waarvan je zou kunnen willen dat het snel gaat; in alle vier gevallen moet je je systeem ergens anders op optimaliseren.

Ik ben zelf naar een winkel gegaan die computersystemen op maat maakt. Kies zelf je processor, harde schijf (schijven), geheugen, enzovoort. Zij zetten alles in elkaar, doen er een duurtest op, installeren een OS als je dat wilt, en klaar ben je. Kost een tikje meer, maar je krijgt precies dat wat je nodig hebt.

Ik wilde ook een snelle computer, maar topsnelheid was voor mij niet het belangrijkste. Conclusie: neem de snelste CPU van dat moment, en ga daar "één stop" onder zitten. Dan ben je bijna net zo snel, maar het scheelt een berg geld.

Verder hebben zij mij geadviseerd in die dingen waar ik zelf niet zoveel verstand van had. En ze hebben gezegd of de dingen waar ik wel verstand van had, wel bij de rest van het systeem pasten.

Alles bij hun gekocht, behalve het beeldscherm - daar had ik speciale wensen aan, waaraan zij slechts tegen hoge kosten konden voldoen. Dus dat beeldscherm heb ik in Duitsland gehaald.

Resultaat: een systeem op maat waar ik uitermate tevreden over ben.

Waarom vertel ik dit allemaal: omdat ik denk dat jij ook zo te werk zou kunnen gaan. Doe ermee wat je wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Apple Imac zou ik nemen werk nu zelf op macbook maar zou er graag een imac bij kopen even sparen, apple zijn zeer snel ze blijfen snel bij een windows machine is als je hem koopt is die snel en als je hem 2 keer hebt op gestart is die sloom en blijft steeds sloom en een imac word iets slomer maar dat merk je niet het is wel wat duur maar is het zekker waard
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn Windows Vista is nog net zo snel als in het begin. En stabiel. Toen ik overging van NT naar Vista was ik bang dat Vista minder stabiel zou zijn - NT was altijd zo stabiel als een rots. Maar Vista is wat dat betreft vergelijkbaar met NT. Ik ben er heel tevreden over.
rwaliseer je dat de snelheid van een computer of het internet bepaald wordt door het traagste component.

Dus een snele processor met een langzame videokaart geeft een trage pc.
Snele pc en trage internet verbinding betekend nog niet dat je heel snel iets kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een dual quad core Mac Pro moet je een heel eind komen.

De snelheid van je computer wordt alleen maar beperkt door de vulling van je bankrekening :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je 2 mensen hebt.
De een snelle computer koopt een snelle computer nu.
De ander koopt over 2 periodes de beste prijs/kwaliteit verhouding.

Nou.. Dan heb je wel degelijk voordeel qua prijs bij de prijs/kwaliteit verhouding. Terwijl je alle dingen nog steeds fatsoenlijk kan doen op beide pc's.

Daarnaast is er niet een merk die de snelste computer levert. Een computer bestaat uit verschillende onderdelen. Als je overal het beste onderdeel bestelt, heb je toch wel een rappe pc. ;-)