background intelligent transfer service fout 2 windows 7 start niet meer. Kan niet meer update, omdat deze service uitstaat en niet aan wil.

---
kan de background intelligent transfer service-service op Lokale computer niet starten.

Fout2: het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
---

Krijg ik als melding als ik de service wil starten.
Terwijl het svchost.exe file er toch zeker staat.

Toegevoegd na 1 minuut:
OS: windows 7 home premium

Toegevoegd na 3 dagen:
Niets heeft tot nu toe geholpen, ga Windows 7 herstellen en hopen dat het daarmee opgelost is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is technisch en in 't Engels, maar misschien heb je wat aan deze link:
http://www.itexperience.net/2009/03/01/fix-the-background-intelligent-transfer-service-service-terminated-with-service-specific-error-2147942402-0x80070002/

Niet alleen daar, maar ook elders op internet wordt gesproken over mogelijke malware op je PC (zeker als de 5 genoemde stappen niet helpen).
Hier kan je een online malware-scan doen:
http://www.pandasecurity.com/activescan of
http://housecall.trendmicro.com/emea/

Systeemherstel kan soms ook nog helpen (als je dat aan had staan en nog oude herstelpunten hebt). Gebruik de toets F8 bij het opstarten om in systeemherstel te komen, uit mijn hoofd.

Het mooiste is een Ghost-image te maken van je C-schijf (waar dan niet je documenten op staan - die moet je dan op een andere schijf(letter) zetten) als alles perfect werkt. Gaat er dan iets mis, dan kan je dat image terugzetten. (Is nu natuurlijk een beetje laat... ;). Maar misschien voor de toekomst.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt mmm,
daar ga ik morgen proberen uit te komen.
Ik ben zelf een IT'er maar kwam er even niet meer wijs uit.
Een ghost image, ik weet het.... probeer dat altijd, maar wil een image waar alle software al in staat, en dan vergeet ik altijd een image te maken... Ik ga morgen in iedere geval naar je tips kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Suc8!
En anders maar formatteren en Ubuntu erop... ;)

Andere antwoorden (2)

Ik heb een linkje toegevoegd dat misschien je probleem kan verhelpen?

Toegevoegd na 27 seconden:
Er staat dan wel bij dat het voor vista is, maar de probleemomschrijving is hetzelfde..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
systeemherstel .