Bij de meeste laptops kan dat alleen tijdens het instaleren en kan het daarna niet meer gewijzigd worden.
Dus: op nieuw instaleren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Windows 7 kun je nadien de taal nog wijzigen.
http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows7/Install-or-change-a-display-language

Ook voor de niet ondersteunde versies van 7 zijn er nog mogelijkheden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een weergavetaal installeren of wijzigen

U kunt de taal wijzigen die Windows gebruikt voor de weergave van tekst in wizards, dialoogvensters, menu's en andere items in de gebruikersinterface.
Sommige weergavetalen worden standaard geïnstalleerd, terwijl u voor andere extra taalbestanden moet installeren.

Taalbestanden zijn onder te verdelen in twee typen:

Windows 7 Language Interface Packs (LIP's).Windows 7 LIP's bieden een vertaalde versie van de meestgebruikte gebieden van de gebruikersinterface.
LIP's kunnen gratis worden gedownload.
Ga naar de website Microsoft Local Language Program voor meer informatie, met inbegrip van een lijst van de beschikbare talen.

Windows 7-taalpakketten.Windows 7-taalpakketten bieden een vertaalde versie van het grootste deel van de gebruikersinterface.

Voordat u een weergavetaal kunt installeren, moet u toegang hebben tot de taalbestanden.
Deze bestanden bevinden zich op uw computer, een computer in het netwerk of op uw Windows-dvd.
U kunt deze ook downloaden van het web.
Zie Hoe kom ik aan extra weergavetalen?
voor meer informatie over de verschillen tussen taalpakketten en Language Interface Packs en het downloaden ervan.

Toegevoegd na 3 minuten:
Voor de andere versies moet je even deze link bekijken;
http://www.pc-helpforum.be/f278/taal-wijzigen-windows-7-ook-voor-23535/