Wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan herstellen ? Deze digibeet heeft iets veranderd aan de instellingen van de computer.

Ik wilde mijn avatar veranderen , maar omdat ik dacht dat het niet gelukt was ben ik overal gaan zoeken. Ergens, maar ik weet niet meer waar heb ik iets verkeerd gedaan. Het gevolg is dat ik op Goeie vraag geen plaatjes én geen avatars meer zie. De lijnen met grijze en paarse bolletjes die het niveau aangeven staan lukraak op de pagina. Ik heb al systeemherstel uitgevoerd maar dat helpt niet. Als mijn dochter op haar eigen computer inlogt ziet ze gewoon mijn gewijzigde avatar. Het doet zich alleen voor op deze site, alle andere sites functioneren prima. Bij uitleg s.v.p. simpele bewoordingen hoe ik dit evt. kan herstellen.

Toegevoegd na 1 uur:
HET IS GELUKT !

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je "plaatjes laden" enkel voor GV hebt uitgeschakeld. Dit kan je controleren door in de menubalk van firefox naar bewerken gaan en daar "voorkeuren" moet selecteren. In het venster wat tevoorschijn komt, klik je op de tab "inhoud". Dan staat er een vinkje bij Afbeeldingen automatisch laden, en daarachter een knop met "uitzonderingen". Als daarin het GV adres staat, deze even wissen en het werkt weer.

Succes.

Zie dat het hier een ander beeld geeft dan je beschrijft, maar misschien moet je het toch daar even proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik zou gewoon even de cache van je browser even leegmaken.

Ga naar de menubalk EXTRA en klik op INTERNET-OPTIES. Onder het tabblad ALGEMEEN vind je de opties voor TIJDELIJKE INTERNET-BESTANDEN. Druk op de knop BESTANDEN VERWIJDEREN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe zit dat bij Firefox, daar werk ik mee.?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de moeite !