Er zijn 3 soorten OS momenteel in omloop (gangbare)

1) Apple OS (Iphone) deze zal ongetwijfeld beter werken met de mac. maar met een Windows PC werkt deze een stuk minder prettig. Alles met met Apple Itunes worden omgezet en het is mij nog niet gelukt om notities over te zetten op een PC.

2) Android. Eerlijk gezegd is dit de enige OS waar ik nog niet mee heb gewerkt. Ik kan dus ook niet goed zeggen of deze goed samenwerkt met Windows.

3) Windows Mobile. Deze werkt goed met windows. Ook om notities om te zetten werkt deze probleemloos.
Natuurlijk zit er al een Word programma op. maar ook kun je makkelijk tekst berichten maken en om zetten naar windows.
Je kan hem overzetten via Activesync. of als card reader (er van uitgaan dat je het notitie bestand op de card heb gezet.)

Toegevoegd na 1 minuut:
Momenteel is Windows mobile 6.5 de nieuwste OS. alles blijft wel gewoon werken met 5.0. Alleen heeft 6.5 meer opties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je overstapt op iPhone kan je een programma gebruiken dat heet evernote.
Dingen die je schrijft op de phone komen binnen luttele seconden op je pc, mac, ipad.

Eind dit jaar komt Windows Mobile 7 series uit. Dus mocht je bij Windows blijven is het wellicht de moeite waard ff te wachten.