Ik ga er even van uit dat je wel een licentie hebt, anders moet je gewoon een licentie kopen.
Door rechts klikken op "computer" in je startmenu, kun je je computer managen en ook je serienummer wijzigen met het nummer dat op je licentie staat. Hiermee zou de melding moeten verdwijnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord van Microsoft:

Voer de volgende stappen uit om uw productcode bij te werken:
1.De productcode wijzigen en Windows activeren

■ Klik op Start en klik vervolgens met de rechtermuisknop op Computer.

■ Klik op Eigenschappen.

■ Klik op Productcode wijzigen onder in het dialoogvenster.

Opmerking: Als Gebruikersaccountbeheer is ingeschakeld, moet u mogelijk bevestigen dat u wilt doorgaan. Druk op Doorgaan als u wilt doorgaan.

■Wijzig de productcode en activeer uw exemplaar van Windows 7 aan de hand van de aanwijzingen in het dialoogvenster.

2.Uw exemplaar van Windows valideren.

Valideer Windows om het bijwerken van de productcode te voltooien. Als u wilt profiteren van de volledige functionaliteit van Windows 7, moet u de software valideren. Tot die tijd zijn niet alle functies beschikbaar.

Toegevoegd na 4 minuten:
Zie ook bijgaande schermafbeelding. Als je een legale versie hebt aangeschaft en er toch niet uit komt kan je ook Microsoft bellen. Je moet dan de stappen volgen van de activatie, zoals hierboven beschreven. Je kunt dan op een gegeven moment kiezen voor telefonische activatie en krijgt dan een nummer in je scherm te zien. De telefonische activatie is ook geautomatiseerd. Deze methode kan soms nodig zijn als je nieuwe hardware hebt geplaatst of hardware hebt vervangen en de activatie aangeeft dat het product al geregistreerd is.

Toegevoegd na 6 minuten:
NB. Je kunt ook de tekst Windows activeren in het zoekvak invoeren als je op de Startknop klikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf heb ook een illegale versie van windows 7 op mijn laptop , ik zit nu op de ander computer.

ik had een link met een simpele download gekregen van een vriendin, dan gaat de melding weg en krijg je ook een aantal oorspronkelijke functies terug, die bij mij toen waren weggevallen.

ik zal binnenkort de link effe bijvoegen