Wanneer een gebruiker een mail ontvangt (maakt niet uit wie) komt er geen adres bij het veldje "Aan:'. Iemand enig idee?

Het maakt niet uit om welke gebruiker het gaat, ook bij nieuwe gebruikers treedt het probleem op.

We gebruiken Exchange 2003 (geintegreerd in Small Business Server) met alle nieuwe updates
en service packs t/m SP2.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb nu mijn exchange niet bij mij maar probeer eens te zoeken in uw configuratiescherm van uw exchange, start all programes, exchanges.. .
Dus u wilt graag de vermelding hebben naar waar hij het wil toesturen. Zal eens verder opzoeken