Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik de rechter muisknop niet kan gebruiken in het startmenu?

Als ik bij start iets met de rechter muisknop aan klikt, geeft die niks weer. Voor de rest wel alles. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xp

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je rechtermuisknop op je taakbalk drukt en dan in het menu gaat van de startmenu heb je de mogelijkheid om deze functie aan en uit te vinken. Je hebt ( als het aangevinkt is ) ook de mogelijkheid om folders en programma's te slepen naar een desgewenste plaats.

Ik heb zelf windows 7 dus ik weet niet 100% zeker of dit ook geldt voor win XP maar het is altijd het proberen waard.

Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit zie je in windows 7 als je in het startmenu eigenschappen zit : "Enable context menus and dragging and dropping" vink je die uit dan doet de rechtermuisknop niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou handig zijn als je even aangeeft welk besturingssysteem je heb. Normaal onder Windows zou er een menu open moeten gaan waar je in iedergeval eigenschappen zou moeten zien en eventueel nog wat meer, maar dat varieert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je op start rechtermuisknop doet, ziet u de properties staan of eigenschappen klik daar op en kijk eens dat alles nog juist staat, bij de eigenschappen vind je alles in verband met uw start lijst.

Toegevoegd na 27 seconden:
heb geen xp anders zou ik het wel van buiten weten, maar zit zeker in de eigenschappen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding