Hoe kan het dat ik de rechter muisknop niet kan gebruiken in het startmenu?

Als ik bij start iets met de rechter muisknop aan klikt, geeft die niks weer. Voor de rest wel alles. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Xp

Het beste antwoord

Als je rechtermuisknop op je taakbalk drukt en dan in het menu gaat van de startmenu heb je de mogelijkheid om deze functie aan en uit te vinken. Je hebt ( als het aangevinkt is ) ook de mogelijkheid om folders en programma's te slepen naar een desgewenste plaats.

Ik heb zelf windows 7 dus ik weet niet 100% zeker of dit ook geldt voor win XP maar het is altijd het proberen waard.

Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
Dit zie je in windows 7 als je in het startmenu eigenschappen zit : "Enable context menus and dragging and dropping" vink je die uit dan doet de rechtermuisknop niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het zou handig zijn als je even aangeeft welk besturingssysteem je heb. Normaal onder Windows zou er een menu open moeten gaan waar je in iedergeval eigenschappen zou moeten zien en eventueel nog wat meer, maar dat varieert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je op start rechtermuisknop doet, ziet u de properties staan of eigenschappen klik daar op en kijk eens dat alles nog juist staat, bij de eigenschappen vind je alles in verband met uw start lijst.

Toegevoegd na 27 seconden:
heb geen xp anders zou ik het wel van buiten weten, maar zit zeker in de eigenschappen