Hoe zorg ik dat Adobe Reader op het hoofdscherm opent?

Mijn desktop-PC heeft twee schermen. Elke app opent op het hoofdscherm, en dat is precies wat ik wil.

Alleen Adobe Reader opent op het tweede scherm.

Het maakt niet uit hoe ik Adobe Reader start: door deze app vanuit het menu te starten, of door in de Verkenner te dubbelklikken op een PDF-bestand... in alle gevallen opent de app op het tweede scherm.

Hoe zorg ik ervoor dat ook Adobe Reader op het hoofdscherm opent?

(Windows 10 op een desktop-PC)

Cryofiel
een maand geleden

Antwoorden (1)

Windows onthoudt vaak waar de app is afgesloten en daar opent hij de app weer, je kunt deze methode proberen:
Maak de app open, zet de muis pijl op boven balk van venster en houd de linker muisknop vast en sleep het venster van tweede scherm naar hoofscherm.
Minimaliseer en maximaliseer het venster en daarna sluit het venster af.
Start de PC opnieuw op, als het goed is moet ie op hoofscherm waar die laats afgesloten is open gaan.
een maand geleden