Hoe krijg ik de optie 'Map openen' weer terug?

Als ik een usb-stick in mijn computer plug krijg ik niet meer de optie 'map openen en bestanden weergeven'. Juist deze optie is degene die ik altijd gebruik. Hoe krijg ik hem terug?

Daarnaast: Hoe kan ik de overbodige opties uit dit menu verwijderen? Mijn ouders worden gek van de vele items die er bij hun in dit lijstje staan!

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Om op het laatste deel terug te komen: Je kunt voorkomen dat je het lijstje krijgt door de volgende keer dat: "Map openen en bestanden weergeven" weer wel getoond wordt een vinkje te zetten bij: Deze actie altijd uitvoeren.

Hoe je hem terugkrijgt... Weet niet. Ik heb nog nooit gezien dat er opties ontbraken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stop de stick d'r in .....
Sluit het dialoogvenster en open de verkenner
Klik in de mappenstructuur op de drive(-letter) van de stick met de RECHTER-muisknop
Kies in het snelmenu 'Eigenschappen' onderin
Klik op het tabblad 'Automatisch afspelen'

Waarschijnlijk staan de instellingen zoals je wil

grzz
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In je configuratiescherm "standaardprogramma's" openen. Daar kan je van alles instellen met betrekking "automatisch afspelen en dergelijke.