Waarom krijg ik de boodschap van mijn Norton antivirus "ge hebt geen online opslag meer over?

Ik kreeg voordien ook al boodschappen over te weinig opslag door Norton naar mij gestuurd maar ik dacht dat dit was om me weer iets aan te smeren was. Daardoor heb ik er niet echt aandacht aan besteed.

een maand geleden
ronron1212
een maand geleden
weet je zeker dat het van Norton komt kijk even naar de afzenders email
samaiphon
een maand geleden
ik krijg dit als bericht als scherminsnijding die ik kan verwijderen dus echt wel van Norton omdat ze me dan voorstellen om een upgrade aan te kopen
tinus1969
een maand geleden
@samaiphon je stelt veel vragen mbt laptop problemen. Is het een idee om iemand te zoeken die samen met jou eens door je laptop gaat en systematisch alle instellingen en geïnstalleerde programma's checkt?
samaiphon
een maand geleden
heb ik al gedaan maar men wilde telefonsich te werk gaan en dat vind ik niet zo handig
Pieterke
een maand geleden
@samaiphon: In Nederland zijn er buurthuizen waar men je gratis kan helpen met computer problemen. Misschien bij u in België ook?
samaiphon
een maand geleden
niet dat ik weet; moet ik eens navragen

Geef als eerste antwoord