Waarom worden de videos van videoland niet afgespeeld op me Windows 10 PC?

Alls ik in log met me Windows 10 PC op Videoland dan krijg ik aleen maar zwart beeld alls ik een video wil afspelen Dit heb ik bij verschillende internet browsers mijn computer is verbonden via de kabel internet Het internet is goed, Ik heb alle cookies overal verwijderd VPN uit maar het werkt niet en het gek is Als ik mij inlog bij nl ziet doet hij het wel en videoland werkt wel op me telefoon en chomegast
Ik krijg op me pc aleen zwartbeeld er gebeurd verder niks dan

een maand geleden
TurfGraver
een maand geleden
Adblocker?
Vortexxx
een maand geleden
Je grafische kaart + monitor moeten beide HDCP geschikt zijn, je vermeldt geen details over je setup behalve Windows 10, het is nu zoiets als 'm'n auto is defect waar ligt het aan?' Is echt koffiedik kijken, volg de stappen bij videoland.nl voor problemen, of vermeld de details van je computer, welk merk/type/RAM/grafische kaart/merk monitor/resolutie/versie chrome/chromium.
hoi23
een maand geleden
Waar kan ik dit vinden
Vortexxx
een maand geleden
"Waar kan ik dit vinden" Dit is zoiets als ik wil een vliegtuig besturen maar waar vind ik de juiste knopjes om dat te doen. Het begint met zoeken op Internet. zoek bijv. 'hoe controleer ik of mijn computer en monitor HDCP geschikt zijn' en dan zijn de eerste 5 hits al erg interessant om te lezen, en zo ga je verder, voor jouw probleem is geen panklaar antwoord, het kan wel aan 50 oorzaken liggen waarom het bij jou niet werkt.

Geef als eerste antwoord