Hoe komt het dat bepaalde sticks alleen op pc /laptop afspeelbaar zijn en niet op media player?

Er komt dan op als melding :cannod read track of track not available .

2 jaar geleden
1.5K
TurfGraver
2 jaar geleden
Bestand in een formaat welk media speler niet kan afspelen?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Fat32 of Ntsf?
eric
2 jaar geleden
Fat 32 voor pioneer xdj 700
BonBonvanJohn
2 jaar geleden
Ik lees op veel fora dat er meer USB laadproblemen zijn met deze mediaspeler. Er staat ook dat je het programma Rekordbox moet gebruiken om je tracks op USB stick te exporteren, als je de tracks op een andere manier hebt geëxporteerd werkt het vaker niet.

Antwoorden (1)

Mediaplayers kunnen vaak niet overweg met het Microsoft proprietary bestandssysteem NTFS, formatteer de sticks in een Windows systeem niet naar NTFS, maar gebruik hiervoor exFAT als het om videobestanden gaat, of FAT32 voor audiobestanden, het FAT32 staat 4GByte per bestand toe, en zo groot worden MP3's of FLAC, of AAC's niet....
2 jaar geleden
HeerVoldemort
2 jaar geleden
+ goed antwoord