Na opnieuw instaleren van windows 7 herkent de mediaplayer de muziek bestanden niet meer. Welke mogelijkheden heb ik om dit te veranderen?

De video bestanden zijn niet verplaatst en die herkent de mediaplayer nog wel. Twee verschillende mediaplayers doen dit. Sitecom mediaplayer en in de televisie samsung.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk heb je niet de juiste codecs geïnstalleerd. Ik zou je aanraden om via http://www.ninite.com de K-Lite Codecs te installeren. Daarna zouden alle audio en video formaten weer herkent moeten worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je zult denk ik opnieuw de mappen moeten aanwijzen waarin je bestanden staan, of de mappen waarin ze nu staan zijn niet toegankelijk voor de mediaplayers, je zult de mappen kunnen delen.