is er mogelijkheid om Ubuntu te installeren naast Windows?

Dit kan door middel van niet toegewezen ruimte.
alleen weet ik niet hoe je veilig kunt upgraden

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik ken meerdere mensen die zowel windows als linux op 1 computer hebben staan. En die kun je zover ik weet gewoon los van elkaar upgraden/updaten. Ik weet niet precies hoe het werkt maar bij het opstarten kies je welke je wilt en dan werkt het gewoon normaal zoals je gewend bent van Linux of Windows. Je moet wel zorgen dat je weet wat je doet als je 2 of meer systemen wil draaien op 1 computer, heb het regelmatig mis zien gaan waardoor alles er opnieuw opgezet moest worden. Zorg dus altijd voor goede back ups.
2 jaar geleden
SingingCoyote13
2 jaar geleden
klopt soms na een update van windows of linux doet het andere besturingssysteem het niet meer. meestal kan dit gerepareerd worden maar ik heb ook gelezen her en der dat een installatie van bv windows zodanig niet meer wilde starten dat alles opnieuw geinstalleerd moest worden van usb stick.