Hoe beëindig je zelf een Microsoft update?

Hoe beëindig je zelf een Microsoft update word er niet goed van omdat je ruimte te klein word

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.2K
TurfGraver
3 jaar geleden
Als ruimte te klein wordt door updates heb je een ander probleem.
Zo groot zijn updates niet.
Griffin
3 jaar geleden
Bij Windows updates wordt ook de "oude" installatie bewaard in het geval dat de update niet bevalt omdat het instabiel blijkt, nu als je de update gedaan hebt, en alles werkt zoals het hoort zou je met het schijfopruim programma de oude installatie files kunnen verwijderen.
type 'schijfopruiming' in cortana en klik de app suggestie, selecteer C: als station dat je wil opruimen(als dat de drive is waar je de ruimte bent kwijtgeraakt) en klik daarna 'systeem bestanden opschonen' hier komt na de analyze ook de oude installatie te staan, of pak gewoon de categorie waar de meeste GB's zijn vrij te maken, of nog makkelijk vink ze allemaal aan en klik 'ok'

Antwoorden (1)

Gebruikers kunnen een update van Windows 10 niet beeïndigen, wel zeven dagen onderbreken. In die periode wordt de pc niet bijgewerkt. Na deze tijd zoekt de pc wel weer naar updates. Wie nog langer wil wachten, pauzeert opnieuw voor zeven dagen.

Onderbreek zo een update:

Klik linksonder op de Startknop.
Klik op Instellingen, het pictogram van het tandwiel.
Klik op Bijwerken en beveiliging.
Klik, indien nodig, in het linkerrijtje op Windows Update.
Een overzicht met de stand van zaken en verschillende instellingen opent. Klik op Updates 7 dagen onderbreken.
De komende zeven dagen worden er geen updates uitgevoerd. Als u dit wilt uitzetten, herhaalt u deze stappen. Klik dan echter op Updates hervatten.