Welke cijfercombinaties moet ik gebruiken om de e met een dakje enz. te doen? Op WRTS doet hij 't anders niet

WRTS=leerprogamma

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

alt + 0234

zie voor een completer overzicht: http://tlt.its.psu.edu/suggestions/international/accents/codealt.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ê= shift plus 6 ( hiermee krijg je het dakje), shift loslaten en daarna de e.
ë= shift plus ' en daarna de e
é= ' en daarna de e
13 jaar geleden
Bij mij(amerikaans-engelse spelling) doet hij het met: alt 136.