60 GB vrij, maar niet genoeg ruimte voor instalatiebestanden?

Ik wou vandaag upgraden van windows 7 HB naar Ultimate, maar hij zegt dat er niet genoeg ruimte is voor de tijdelijke instalatiebestanden. En dat terwijl ik meer dan 60 gigabyte aan ruimte heb op mijn schijf, hoe kan dit?
Ik heb trouwens ook een schijf (H: System reserved) van 127 mb met nog 99 mb over.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Al geprobeert onder F8 (bij het opstarten) naar de herstelmodus te gaan en daar schijfcontrole en defrag te draaien. Vervolgens nogmaals de upgrate draaien. Redelijke kans dat die dan wel doorloopt