Hoe zet ik samsung reclame uit?

Ik heb een samsung A6 maar ik krijg sinds vandaag ineens reclame op mijn homescreen enz. Hoe zet ik dat uit.?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.4K
Ritsuka
5 jaar geleden
Kijk eens welke apps en games je er op hebt staan, veel brengen rotzooi met zich mee
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
heb je apk's op je telefoon staan?

Antwoorden (1)

Mijn vriend heeft hier ook steeds last van. Ik heb het idee dat het van filmpjes komt die troep met zich meebrengt. Hij kijkt b.v. dagelijks Dumpert etc., en krijgt veel filmpjes doorgestuurd via Whatsapp.
Misschien kan je een goede adblocker of antivirus voor je telefoon downloaden via Playstore?