Link in mail op mijn android is niet "untherlined"in dezefde mail op mijn computer wel?

Ik kan de link in de mail op mijn computer wel openen. Dezelfde mail met dezelfde link op mijn android heeft geen streep eronder, dus kan ik hem niet openen. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.5K
TurfGraver
5 jaar geleden
Is de link verdwenen of alleen de onderstreep? Dus wat als je op de woord klickt?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik denk dat op je Android toestel de html opmaak is verdwenen(lezen als platte tekst als optie ingesteld?) die html opmaak zorgt ervoor dat meta-tags de links als een te openen URL aanmerkt, deze meta-tags verschijnen niet in de tekst maar zitten als controle mechanisme verstopt, iets dik schrijven heeft ook zo'n meta-tag <bold> tekst </bold> Check in je Android dat je mail als html wil weergeven en niet als platte tekst.

Antwoorden (1)

De algemene oplossing is: selecteer de link, kopieer die, en plak 'm vervolgens in de adresbalk van jouw browser.

Mogelijk is op jouw Androidtoestel de koppeling tussen mail en browser verdwenen, waardoor de link niet meer herkend wordt als hyperlink. Want een hyperlink is onderstreept. Dan is de oplossing:

Open de App Instellingen van jouw apparaat.
Tik op Apps en meldingen.
Tik op de app die je als standaard-app voor internet wilt gebruiken.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Kopiëren gaat inderdaad, het liefst zou ik willen dat de link een"streep" heeft.
Apps-meldingen-App voor internet werkt niet.
Bedankt voor je input