Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wifi is uitgeschakeld, hoe zet ik die weer aan?

ik heb motorola G4 en sinds een paar weken doet de wifi bij mijn opa en oma raar. Er staat dat de wifi daar is uitgeschakeld. Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt of aan de wifi van dat huis zelf. Maar de grote vraag is: Hoe los ik dit op? het is heel onhandig zonder wifi en ik heb geen internet.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
LeonardN
6 jaar geleden
Heb je de router al een keer gereset? Stekker eruit en stekker erin?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ik heb dezelfde, en heb hetzelfde probleem. ik denk dat het ligt aan de plek waar je bent.
hoe je het oplost weet vast wel iemand. ik gebruik mijn telefoon dan gewoon maar even niet!
misschien kun je op de site van je provider of van motorola kijken bij veelgestelde vragen.
LeonardN
6 jaar geleden
https://forums.lenovo.com/t5/Moto-G4-Moto-G4-Plus-Moto-G4/Moto-G4-wi-fi-connection-problems-after-Nougat-update/td-p/3626030/page/2 Lees de een-na-laatse tip.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Laten we beginnen met de vraag: Heb je de stroomstekker er al eens even uit en weer in gedaan? Anders even Inloggen op de router en controleren of het ssid wel aan staat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding