Hoe verander ik het plaatje?

Ik krijg overal de zelfde foto te zien.
Als ik mijn pc opstart en bij mijn mail.
Hoe krijg ik dat plaatje weg? Of wijzigen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Kun je iets specifieker zijn, welk merk pc, etc. Maar bij Configuratiescherm kun je dit veranderen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op start klikken dan op het plaatje klikken en dan op uw afbeelding wijzigen

Toegevoegd na 53 seconden:
plaatje boven je naam

Toegevoegd na 16 uur:
Het windows embleem helemaal links op je werkbalk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar je hotmail. onder je profiel foto heb je een pijltje als je daar op klikt heb je verschillend opties. klik op account en daar kan ofwel verwijderen of wijzigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent niet specifiek genoeg, bedoel je op GoeieVraag.nl? Je mail (hotmail of gmail) of windows 7 of vist of je twitter account???