bij een antirootkitscan zijn 11 rootkits gevonden. verwijderen moet handmatig. mag ik zomaar die 11 rootkits verwijderen?

ik heb opstartproblemen met de pc, vandaar die scan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de locatie van deze rootkits kunt zien, kijk er dan goed naar! Als de antivirusscanner belangrijke Windows bestanden als rootkit heeft aangemerkt, en je verwijderd ze, kan het heel vervelend aflopen. Dus a.u.b. navigeer ook naar deze locatie om te controleren of dit echt een rootkit is! Maak voor je straks de volgende stap leest een back-up of een herstel punt! Gedaan? Ok. Als het geen belangrijke Windows bestanden zijn, kun je deze "Rootkits" verwijderen. Mocht er toch iets fout gaan, heb je de back-up of herstelpunt en wordt alles hersteld naar voor het verwijderen van de "Rootkits". Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. Verder veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan gewoon het is inmiddels een virus