Waarom kan ik de muis niet gebruiken in windows 8?

Ik heb een laptop met een touchpad (Windows 8). Om de een of andere reden kan ik binnen de windows omgeving (tegels en bureaublad) het touchpad niet gebruiken (ook geen andere muis), maar in het startscherm (waar je inlogt) wel. Windows lijkt de touchpad dus uitgeschakeld te hebben. Waarom? En hoe zet ik dit uit? Toshiba C850D

Toegevoegd na 1 dag:
Het blijkt dat F5 op deze laptop niet voor het verversen van een site is, maar de touchpad uitschakeld...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dan heb je misschien niet de juiste driver voor je touchpad?