hoe verander je op je tablet de youtube widget zodat, niet de filmpjes die het meest populair/besproken te zien zijn op de voorgrond maar je favoriet?

hoe verander je op je tablet de youtube widget zodat, niet de filmpjes die het meest populair/besproken te zien zijn op de voorgrond maar bijvoorbeeld je favorieten of een zelf gekozen afspeellijst? android 4.0 is me besturingssysteem.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

De Youtubewidget is vrij beperkt in zijn gebruik, dus alles wat je normaal gewent bent is hierin niet te gebruiken.
Ook de hierboven gevraagde opties/instellingen zijn ver te zoeken.
Er zijn vast wel beter widgets te vinden die zich beter kunnen laten intstellen dan de standaart widget die meegegeven word op menig tablet of die aangeboden wordt op GPlay
Beter is om youtube gewoon via een normale browser te benaderen, niet dat je hier veel meer opties hebt, maar scheelt in iedergeval wat meer ruimte op het toch zo karige geheugen.