Hoe los ik Windows error 0x80070002 op?

Ik wil mijn windows als 2 maanden updaten. Ik wil versie 1709 downloaden/updaten maar ik krijg error 0x80070002. Ik heb gedaan wat ik kon doen. ISO files gedownload > error. Troubleshooter > werkt niet. van alles wat er stond heb ik gebrobeerd 10+ videos gekeken allemaal niet geholpen. Microsoft bericht gestuurd en gechat, niet opgelost. ik weet het niet meer...

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
3.5K
Thecis
6 jaar geleden
Ik neem aan dat je deze troubleshooter hebt geprobeerd?
https://support.microsoft.com/en-us/help/910336/windows-update-error-0x80070002-or-0x80070003
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja google even Use the troubleshooter in this article to resolve Windows Update errors "0x80070002" or "0x80070003". This problem occurs when some files in the Windows Update are missing, even though the update is downloaded and extracted successfully. je versie van windows is dus niet compleet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Thechis, Heb ik geprobeerd werkt niet.
Shabti, Ik heb mijn Windows gekocht en niet gecracked, Ik zal het eens opzoeken! bedankt!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als ik de System Update Readiness tool gebruikt krijg ik een error: De update geldt niet voor uw computer. http://prntscr.com/hvzay8
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@shabti: "je versie van windows is dus niet compleet:
Nee, je uitleg zegt: "some files in the windows UPDATE are missing" een belangrijk verschilletje.

Het beste antwoord

Je kunt dat probleem met error nummer 0x800700002 niet oplossen.
Download de ‘all in one’ versie van Windows 10 build 1709. Microsoft is nooit goed geweest in het uitrollen van cumulatieve updates en patches, deze ‘fall creators’ update is daar weer een prachtig voorbeeld van. Bij mij ging de update voorspoedig, en toen deze klaar was had ik geen startmenu meer, volgens diverse fora stond dat gelijk aan een herinstallatie, want terugrollen zou Windows teveel verminken, en inderdaad er blijft niets over.
Je mist niet veel aan 1709 (behalve dat reuze handige Linux subsystem!!) dus als je het echt wil hebben, download dan de versie met 1709 ingebakken bij microsoft op de site, je sleutel is daar al bekend dus je kunt zo beginnen met schoon installeren.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! Ik probeer het nu!