Hoe los ik Windows error 0x80070002 op?

Ik wil mijn windows als 2 maanden updaten. Ik wil versie 1709 downloaden/updaten maar ik krijg error 0x80070002. Ik heb gedaan wat ik kon doen. ISO files gedownload > error. Troubleshooter > werkt niet. van alles wat er stond heb ik gebrobeerd 10+ videos gekeken allemaal niet geholpen. Microsoft bericht gestuurd en gechat, niet opgelost. ik weet het niet meer...

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je kunt dat probleem met error nummer 0x800700002 niet oplossen. Download de ‘all in one’ versie van Windows 10 build 1709. Microsoft is nooit goed geweest in het uitrollen van cumulatieve updates en patches, deze ‘fall creators’ update is daar weer een prachtig voorbeeld van. Bij mij ging de update voorspoedig, en toen deze klaar was had ik geen startmenu meer, volgens diverse fora stond dat gelijk aan een herinstallatie, want terugrollen zou Windows teveel verminken, en inderdaad er blijft niets over. Je mist niet veel aan 1709 (behalve dat reuze handige Linux subsystem!!) dus als je het echt wil hebben, download dan de versie met 1709 ingebakken bij microsoft op de site, je sleutel is daar al bekend dus je kunt zo beginnen met schoon installeren.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100