Hoe doe je alleen zoeken in de bestandnaam windows 8.1?

Ik heb mijn foto's uitgezocht al tijden en foto's waar ik op staat, staat dus mijn naam. Maar in de data van de foto's staat ook mijn naam omdat ik de foto's gemaakt hebt.
Nu wil ik mijn foto's terugzoeken, maar dan krijg ik als resultaat alle foto's omdat ik ook als "auteur" oid in de data sta.
Ik wil dus ALLEEN zoeken in de bestandnamen binnen een bepaalde map met onderliggende mappen. Hoe krijg ik dat voor elkaar in windows 8.1?

Antwoorden (1)

Om alleen te zoeken in de bestandnaam van Windows 8.1, klik je met de rechtermuisknop op de map waarin je zoekt. Selecteer vervolgens 'Zoeken' en klik op 'Bestanden of mappen'. Hier kun je de bestandsnaam invullen en zoeken.
Bronnen:
een maand geleden