Hoe kan ik de audiotoetsen op mijn laptop weer activeren?

Voorheen had ik windows xp op mijn laptop maar sindskort overgestapt op 7. Nu werken mijn audiotoetsen (vorige, pauze/play en volgende) niet meer als Mediaplayer of Itunes op de achtergrond draait)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk merk laptop heb je? Bij HP moet je bijvoorbeeld een stukje software downloaden dat functioneert als de driver van die knopjes. Inderdaad op de site van de leverancier kijken...

Antwoorden (2)

Download vanaf de site van het merk en installeer de nieuwste versie van de software voor je toetsenbord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat je toetsenbord op NL of EN (Verenigde Staten)? Hij moet in ieder geval op EN staan.