Hoe krijg ik het voor elkaar om in Snow Leopard 'pinching' toe te passen?

Als je een MacBook (Pro) hebt, kun je in Leopard 10.5.6 met je trackpad "pinchen". Dit betekent dat je bijvoorbeeld afbeeldingen kunt vergroten en verkleinen door middel van je vingers op een bepaalde manier te bewegen. Dit werkt hetzelfde als op een iPhone of iPod Touch.

Ik heb Snow Leopard. Nu staat het vinkje niet meer in de Finder-voorkeuren en ik kan geen andere manier vinden om het te activeren op mijn MacBook. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Welk type macbook heb je?
En heb je snow leopard zelf gekocht of gedownload?

Normaal staat deze onder ->Systeemvoorkeuren->Trackpad
Daar horen alle gestures te staan.

Als je overigens wat gevorderder bent is het ook leuk om eens bettertouchtool te proberen. Hier kan je namelijk alles voor je trackpad en een magic mouse uitproberen ;)