Waarom doet mijn laptop ineens zo raar?

Ik heb mijn laptop nog geen half jaar en net begon die raar te doen, heb mijn laptop 0 keer laten vallen en is nog nooit in aanraking gekomen met water. Heb McAfee virusscanner en wis regelmatig mijn geschiedenis. Het beeld werd zwart, en daarna weer normaal, weer zwart en daarna weer normaal en maakte rare geluidjes. Nu doet mijn laptop weer normaal alleen lijkt er een beschadiging op mijn beeld te zitten. wat is dit en waarom gaat het niet weg?!?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het lijkt mij een probleem gerelateerd aan grafische hardware of aan de stuurprogramma's voor de grafische kaart.
Je kunt proberen de stuurprogramma's (drivers) van je grafische kaart opnieuw te installeren. Als dat niet werkt kun je beter aanspraak maken op de garantie.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
NoteToSelf nee dat is geen onderdeel daarvan

Antwoorden (1)

Als ik u was zou ik toch even een reset doen met minimaal Windows 8 omdat Windows 7 wordt geïnstalleerd zonder drivers.