Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat moet je doen als je laptop blijft staan op het vergrendelscherm en je zowel je muis als toetsenbord niet kan gebruiken?

Ik heb vorige week een update gedaan van Windows. Vervolgens startte ik gisteren mijn laptop weer op en toen bleef die staan op het vergrendelscherm. De tijd die op het scherm staat, vergaat wel gewoon. Het probleem zit hem dus in de muis en toetsenbord. Nou heb ik gisteren zoveel geprobeerd dat opeens mijn muis het weer deed, waardoor ik toch kon inloggen. Ik zag toen inderdaad dat de drivers van mijn touchpad en toetsenbord het niet deden. Wie kan mij helpen?

Als ik in de BIOS of in de recovery menu zit, werkt de muis en toetsenbord wel.

Ik kan ook niet in veilige modus. Dan krijg ik hetzelfde.

P.S. Ik wil een herinstallatie zolang mogelijk uitstellen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Heb je toevallig nog ergens een toetsenbord en muis liggen sluit die anders aan op je laptop als dat niet werkt en alleen je muis doet het heb je online nog wel een toetsenbord waarmee je met je muis kan typen en dan kan je verderkijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
VraagAntwoord66
6 jaar geleden
Geen van beide werken.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Welk merk heb je

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding