Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

windows10: mijn prullenbak icoontje is van bureaublad verdwenen, hoe krijg ik het daar terug?

dit onderwerp is jaren geleden hier op GW al eens aan de orde geweest, het ging toen om Vista. met die info kom ik nu niet verder

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eventueel dit te proberen:
Na de upgrade van Windows 10 ben ik mijn prullenbak kwijt op het bureaublad. Hoe krijg ik de prullenbak weer terug?

Ga naar het zoekveld van Windows 10 (vergrootglas linksonder)
Tik in het zoekveld bureaubladpictogrammen
Kies voor Normale bureaubladpictogrammen weergeven of verbergen
Zet een vink bij Prullenbak

Toegevoegd na 5 minuten:
of via "thema's en verwante instellingen"
(Lees meer...)
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
allebei geprobeerd, kom nergens prullenbak tegen. Overigens bureaubladpictogrammen kent ie ook net....
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
via zoekveld vind ik wel bureaublad maar nergens bureaublad-PICTOGRAMMEN. ik kom dus niet verder
fremar
6 jaar geleden
ga eens via zoekveld naar'thema's en verwante instellingen' scrol daar naar beneden naar instellingen voor bureaubladpictogrammen en klik er op nu komen een aantal pictogrammen tevoorschijn,zorg daar dat prullenbak aangevinkt staat en dan zou je er zo ongeveer moeten zijn veronderstel ik(kan het hier niet zelf proberen want mijn prullenbak staat er nog) succes

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding