me laptop was heel traag dus ik heb mijn laptop helemaal opnieuw geinstalleerd , maar nu vind ik dat me laptop nog best traag is,

wat kan ik hier aan doen?
het gaat vooral over me netwerk die is traag { dat is nooit geweest dat me netwerk zo traag is!}

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

O wat lastig is dat! Zit je maar te wachten...
Misschien geeft dit antwoord op je problemen:

Vanavond op Radar, Nederland 1, 2030 uur:
Verder in de uitzending: Trage computers

Als je snel iets wil opzoeken is niets zo vervelend als een trage computer. Is uw computer na verloop van tijd ook langzamer geworden? Dan is het tijd voor een grote schoonmaak. Computerdeskundige Joran Polak legt uit hoe u dat het beste kunt aanpakken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed

Andere antwoorden (2)

Als je netwerk traag is hoeft dat niet altijd aan je computer te liggen, is het draadloos of via een kabel?
Heb je de modem/router al eens gereset en/of even een paar minuten de stroom er vanaf halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het met name het netwerk is probeer je router eens op een ander kanaal te zetten( als je wifi gebruikt). Kijk dan meteen eens in je router naar de "attached devices". Wellicht dat een buurman gebruik maakt van jouw snelle verbinding. Als je daar dan toch bezig bent: mac filtering inschakelen. Dan kunnen alleen door jou aangewezen mac adressen inloggen via de router.
Als het je laptop zelf traag is, is het bij prikken van wat geheugen een goedkope manier om je compu een boost te geven.

Suc6