Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

is er een manier om windows 7 te installeren vanaf mijn usb?

mijn laptop was gecrashed en nu word ik gevraagd de windows installatie cd in mn laptop te doen zodat ik windows 7 kan installeren, nu is het probleem ik heb die cd nooit bij mijn laptop gehad, ik heb momenteel een mac tot mijn beschikbaar en ik heb eigenlijk geen geld om windows 7 te kopen, ik heb mijn laptop ca 2 maanden geleden gekocht bij de saturn, ik lees op internet wel allemaal tutorials hoe ik windows 7 vanaf mijn usb stick kan installeren, alleen snap ik niks van die tutorials, kan iemand mij uitleggen hoe ik dit moet doen? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
669

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik lees dat je de laptop pas 3 maanden hebt, Dan kun je ervan uitgaan dat er een hestelpartitie op staat, die zet je windows7 drivers en instellingen terug naar fabriekstoestand, makkelijke kan t niet
Bij herstelpartitie word meestal geen dvd of cd meegeleverd, die heb je ook niet nodig
Het ligt een beetje aan welke laptop je hebt maar je unt F10/F11 eens proberen in te houden bij het opstarten
Succes

Toegevoegd na 46 minuten:
Toshiba Satellite C660-114 ... Besturingssysteem, Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-bit (voorgeïnstalleerd, Toshiba-HDD herstel) ...
De vasteschijfherstelprocedure starten

Zet de computer aan en druk op de toets F8 wanneer het Toshiba-logo verschijnt. Het volgende venster wordt weergegeven.

Kies de optie Uw computer repareren en druk op Enter.
De rest volgt vanzelf, onderstaande link laat goed zien hoe, geld voor alle Toshiba types

Succes !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding