Waarom Windows 10 melding - system32 \msvcp120.dll is niet geschikt?

Ik heb een laptop - Asus - 64-bits besturingssysteem
Heb Windows 10 geistalleerd , het werkte goed
Toen kwam er een grote update , nu krijg ik steeds de volgende melding
C:\WINDOWS\system32\MSVCP120.dll bevat een fout

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

De fout komt van Reader_sl.exe. Dit is een onderdeel van Adobe (Adobe Acrobat Reader SpeedLauncher).

Wat soms blijkt te helpen:

Verwijder Acrobat Reader en installeer dit programma opnieuw.

Installeer Visual C++ bestanden opnieuw door het draaien van:
Program Files (x86)\Adobe\Adobe Creative Cloud\CoreSync..\customhook\vcredist_x64.exe
(Maar dat heb je dus al gedaan, denk ik).
SimonV
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

probeer dit eens

http://fix4dll.com/msvcp120_dll

en als het niet werkt moet je beter aangeven WANNEER je probleem optreedt. Dus direkt na de boot ? eenmalig ? vaker ?