Is het mogelijk om windows update om de 3 dagen te laten doen in plaats van altijd bij het opstarten? Dat vertraagt mijn opstarten!

Toegevoegd na 8 minuten:
de service voor automatische updates wordt ALTIJD geladen bij het opstarten, kijk maar eens bij jouw processen

mijn vraag is: je kan dat proces niet uitschakelen, want dan wordt automatische updates uitgeschakeld... maar het is eigenlijk voor niets nodig dat windows elke keer controleert of je de laatste updates hebt... om de 3 dagen is toch genoeg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is net zoiets als bij de chinees elke keer zeggen..
nee geen sambal bij

Het beste antwoord

Gewoon in je opties aanklikken dat je zelf wilt beslissen wanneer hij de updates moet downloaden en installeren. Dan komt hij het nog iedere keer melden als er een nieuwe is maar jij beslist of hij ze mag installeren en wanneer. Maar sommige updates moeten bij het opstarten gebeuren aangezien die veranderingen brengen aan het systeem en dat kan niet als windows draait.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Windows (dus microsoft) biedt iedere derde week van de maand zijn updates aan. Dus dat is downloaden en slechts een maal opnieuw opstarten. Lijkt erop dat je een ander probleem hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de service voor automatische updates wordt ALTIJD geladen bij het opstarten, kijk maar eens bij jouw processen mijn vraag is: je kan dat proces niet uitschakelen, want dan wordt automatische updates uitgeschakeld... maar het is eigenlijk voor niets nodig dat windows elke keer controleert of je de laatste updates hebt... om de 3 dagen is toch genoeg?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het zo bedoeld, gewoon uitzetten en op woensdag in week drie v/d maand handmatig zoeken. Geen proleem. Er wordt dagelijks gecontroleerd via het systeem om eventuele noodupdates direct te ontvangen, maar dat is maar drie keer gebeurd de afgelopen 2 jaar.