Als je laptop die je aan hebt gezet om die update van Windows 10 te krijgen op een bepaald moment vanzelf uit gaat kan je dan toch die update krijgen?

Een paar maanden geleden zou men beginnen met een omvangrijke update van Windows 10. Ik deed mijn laptop, die ik niet gebruik maar wel up to date wil houden, daarom aan. Die update is nog steeds niet gekomen en de laptop was ook een maand uit omdat ik met vakantie was. Nu ik weer terug ben zet ik hem weer steeds aan maar hij gaat dus op een gegeven moment vanzelf uit. Er blijft wel een lampje branden omdat de stekker in het stopcontact zit. Kan die update in dat geval toch geplaatst worden? Ik weet niet hoe ik de tijd dat de laptop actief aan is moet verlengen.

6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, je kunt de update van Windows 10 nog steeds krijgen als je laptop uitgaat. Je kunt de update opnieuw starten door je laptop opnieuw op te starten en naar de Windows Update-instellingen te gaan. Let op: Windows 10 stopt op 10 oktober 2025.
Bronnen:
een maand geleden