Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn tablet terug instellen?

Hallo

Ik heb enige tijd geleden een Samsung Galaxy Tab A6 gekocht en ingesteld.
Ik heb deze dan wat aan de kant gelegd en na 3 maanden (nu dus) wil ik hem gebruiken, maar ik weet het wachtwoord niet meer en besluit om de tablet te formatteren via recovery (volume omhoog + power + home-toets). Alles verloopt goed en ik start hem terug op.

Na dat ik de taal heb ingesteld geeft hij de melding dat er een onbevoegde poging is gebeurd om het toestel te formatteren. Ik verbind met wifi en als volgende stap wordt er gevraagd om het gmail-account in te voeren waarmee het toestel de vorige keer werd ingesteld. Na al mijn gmails te hebben geprobeert blijft hij zeggen in een (toast)melding dat het wachtwoord 24 uur oud moet zijn (maar dat is het ook).

Dus ik zit vast en ik weet niet hoe ik het nu moet oplossen.


Groeten

6 jaar geleden
22

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Om je tablet terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, moet je de volgende stappen volgen: 1. Ga naar de instellingen van je tablet. 2. Selecteer 'Back-up en reset'. 3. Selecteer 'Fabrieksinstellingen herstellen'. 4. Volg de instructies op het scherm.
(Lees meer...)
Bronnen:
een maand geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding