Zat bij de telegraaf op de iPad te bladeren en kreeg een melding met 2 keuzes, weet niet meer wat. Nu is het wit op de iPad geel. oplossing?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Dat zou Nacht stand kunnen zijn, dan worden de kleuren warmer/geliger.
Blauw licht remt (vooral) de melatonine aanmaak, wat het slaaphormoon is.

Ga naar 'instellingen' en dan 'beeldscherm en helderheid' en 'Night Shift'. Dat kan aan en uit of met de timer.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt. Dat was het