Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je een nieuwe OS Installeren op een Toshiba laptop?

Ik heb een Toshiba Satellite C50-B-14C
Ik heb al op meerdere manieren een Nieuwe OS Geprobeerd te installeren
Maar het lukt niet, Bij Ubuntu lukt het wel dan moet ik hem opnieuw opstarten en dan moet ik weer opnieuw beginnen...
en bij andere computers lukt het wel

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste, Om hier een goed antwoord op te kunnen geven moet ik eerst een paar dingen weten. 1. Welk OS heeft uw voorkeur.
2. Welk boot device gebruikt u? ( USB of DVD ) Graag hoor ik hier meer over! Met vriendelijke groet, Dennis Timmermans
( Systeem beheerder )
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Beste Dennis Het liefst heb ik Windows 7, maar het ging mij erom dat ik heb al windows 7, 8, en 10 geprobeerd en zelfs Ubuntu maar het lukt nooit op deze laptop ik gebruik trouwens een USB MVG
SimonV
7 jaar geleden
Wat en wanneer gaat er iets mis?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het simpele antwoord is: Opstarten met een installatiemedium (cd, dvd of usb-stick) en de aanwijzingen volgen. Maar je moet er wel rekening mee houden dat het besturingssysteem geschikt is voor het apparaat. Daarvoor moet je enerzijds de specificaties van je apparaat kennen en anderzijds de systeemeisen van het besturingssysteem. Op internet zijn er genoeg websites met een goede uitleg over het installeren van Windows te vinden. Onderstaand twee links die je misschien verder kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding