Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft iemand ervaring met de functie "Ouderlijk Toezicht" op de iPad?

in elke winkel die ik kom kijk ik of die functie aanwezig is maar nergens kan ik het vinden. Heb het ook na gevraagd maar die zeggen: het staat op de apple site da het erop zit dus... Maar is dat ook echt zo? Of is dat pas beschikbaar vanaf een bepaalde versie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
664

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is de functie ouderlijk toezicht uitgeschakeld op demonstratiemodellen. Als dat niet zo was geweest, zouden klanten allerlei wachtwoorden en restricties op (bepaalde) programma’s kunnen instellen, waardoor het demonstratiemodel nutteloos wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Actief toezicht hebben op, lijkt me niet. Je kunt wel (op iphone tenminste) beperkingen stellen.

Instellingen > beperkingen

je kunt bijv. safari, youtube, itunes, programma's installeren, camera, locatie uitschakelen, kopen in programma uitschakelen. Je kunt ook muziek/podcasts, films, tv programma's en programma's verbieden die niet aan bepaalde guidelines voldoen. G/PG/PG-13/R/NC-17 voor films bijv. via wikipedia kun je wel opzoeken wat deze ratings inhouden en bepalen of/welke verboden moeten worden.

Dat is het enige relevante wat ik kan bedenken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding