Verwijderen kan niet handmatig omdat wanneer je dit simpelweg doet via de Verwijderoptie in het contextmenu, Windows hier niet van op de hoogte gebracht wordt, wat vervolgens tot problemen kan leiden.
Daarom moet je de map altijd alleen verwijderen via Windows Schijfopruiming.
Voer via Uitvoeren: cleanmgr in of zoek Schijfopruiming op via Windows zoeken. Vervolgens selecteer je de Windowspartitie (meestal C:).
Klik linksonder op de knop Systeembestanden opschonen.
Schakel de betreffende vinkjes in en klik op OK.

Soms wordt de Windows.old map zelf na enige tijd automatisch door Windows verwijderd.
SimonV