help me! Alle tekens zijn opeens anders!

Als ik de gewone toetscombinaties doe, worden het opeens hele andere tekens. Ik kan nu geen tussen haakjes meer vinden, en geen vraagteken enzo!

Help, hoe krijg je dit terug

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt wel het uitroepteken gevonden ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die vraag had ik ook, alleen weet ik niet hoe ik het permanent kan houden

Antwoorden (7)

Bij windows rechts onderin op het toetsenbordje klikken en hem op verenigde staten zetten en dan werkt het weer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha sjaan, ik been weer eens online, zit nu meestal in wageningen en het daar zeer druk met het bouwen van diverse brochures en websites. Maar als ik klaar ben moeten we weer eens flink bij praten (:
Druk eens Ctrl en Shift tegelijk in en kijk dan of het probleem opgelost is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb in mijn taakbalk rechtsonder een toetsenbordje staan. Als je die ziet staan moet je hem klikken en de taal veranderen naar verenigde staten (internationaal). Als er geen icoontje staat moet je de toetsenbordinstelling via het configuratiescherm zoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey Jeff, goed dat je er nog bent. ;) + van mijn kant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dankje :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar in het configuratiescherm
venster sluiten, en weer opnieuw openen, en anders pc even opnieuw opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Links of rechts ctrl + shift :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ctrl en Shift TEGELIJK indrukken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De combinatie van rechter-SHIFT en rechter-CTRL tegelijkertijd indrukken. Of;
Rechtsonderin de taalbalk de taalinstellingen zetten op Verenigde Staten (internationaal)
Deze 2 mogelijkheden staan al eerder vermeld.

Maar werk je met een laptop dan zou ook de volgende toetscombinatie een mogelijke oplossing kunnen zijn, namelijk;
FN + Numlock tegelijkertijd in te drukken.