Hoe krijg ik weer toegang tot mijn Mac?

Ik heb met de rechten van de toegang zitten spelen. Bij 'everyone' heb Ik geen toegang gekozen , en voor ik het wist kon ik nergens meer klikken. Ook was de bureaublad opeens helemaal weg. Heb de mac opnieuw geprobeerd op the starten. Hij laadt tot halverwege op en dan stopt ie. Blijkbaar heb ik mezelf buitengesloten en krijg ik nu geen toegang tot mijn account. Is er iemand die mij kan helpen om weer toegang te krijgen zonder mijn gegevens kwijt te raken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heb je geen back-up?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je geen Time machine? Want die had ik uitgeschakeld

Het beste antwoord

Je zult macOS opnieuw moeten installeren.

Zet je Mac uit en houd Command (CMD) en R ingedrukt tot je het opstartscherm weer ziet.
De Mac start nu in de macOS Recovery Modus (Dit kan even duren).
Wanneer je Mac is opgestart kies je voor macOS opnieuw installeren/OS X opnieuw installeren (afhankelijk van de firmwareversie van je Mac)
Hierna doorloop je de stappen en je Mac doet t weer na installatie!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank u! het is gelukt.