Hoe krijg je Fout 0x800700DF weg?

Ik probeer een bestand van 1GB van mijn cloud af te halen en dat lukt niet, omdat ik deze fout krijg (bijgevoegd). Hoe krijg ik deze weg of los ik dit op?

Picture for question
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Fout 0x800700DF is een fout die optreedt als er te weinig schijfruimte is om een bestand te downloaden. Om de fout te verhelpen, moet je de schijfruimte vergroten door onnodige bestanden te verwijderen of door een externe schijf aan te sluiten.
Bronnen:
een maand geleden