hoe installeer ik windows server 2012?

Ik zou hem graag gebruiken om via Extern bureaublad (buiten het lokaal netwerk) toegang te krijgen tot een computer die geschikt is om bijvoorbeeld documenten op te slagen en via extern bureaublad te openen. Ik heb altijd m'n iPad bij me, maar het zou handig zijn om op ietofwqt Windows te kunnen steunen. Ik denk erover na om later meerdere gebruikers toegang te geven tot de computer.

Desbetreffende computer was voorheen een normale Windows computer, maar heeft wel wat "power"

Bedankt!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Extern bureaublad werkt ook op een "normaal" Windows systeem. Hiervoor hoef je geen server versie te installeren.

Antwoorden (1)

Gewoon net als Windows Vista / 7 / 8 / 10
DVD-ROM of USB stick als bootable media in de computer steken, en wat vraagjes beantwoorden tijdens de installatie....c'est tout