hoe kan ik mijn netwerk boven verbeteren ???

wij hebben kpn daar een router modem van hoe kan ik betere singaal boven kwijt het gaat om ps4 pc tv en tv kastje wat nu nog allemaal op wifi zit omdat benden alles al bekabeld is via die modem router wij hebben wel alvast kabels naar boven getrokken

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nou, dan rest eigenlijk alleen het krimpen van twee RJ45 connectors op die kabel en de verbinding kan dan niet beter.... Vermijd oplossingen met wifi-repeaters, dat is het begin van het einde.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
sorry was op vakantie maar wat is rj45 kabel is het ook geen betere optie voor een 2 de router te plaatsen :)
Dan kun je het beste de kabels aansluiten.
Anders kun je een extra router (die kun je dan het beste instellen als access point) of een access point (soort router maar dan alleen voor Wi-Fi) - het liefst met een kabel - aansluiten op de modemrouter en die boven zetten. Dan heb je boven ook goed signaal.
Succes!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
sorry ik was op vakantie dus gewoon een router aanschaffen dat dan verbinden met elkaar maar dan zit je toch met 2 ip adressen :)