Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik voorkomen dat mijn laptop vergrendeld na gebruik en ik telkens moet inloggen?

ik ben de enige die de laptop gebruikt en vind het vervelend telkens te moeten inloggen, Is dit te voorkomen? ik gebruik windows 10

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Open het venster ‘Uitvoeren’ met de toetscombinatie Win+R en geef het volgende commando in: control userpasswords2
Er verschijnt nu een venster ‘Gebruikersaccounts’. Schakel het selectievakje ‘Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken’ uit en bevestig met ‘Toepassen’.
In het venster ‘Automatisch aanmelden’ geef je je twee keer in en bevestig je met ‘OK’.
Sluit het venster ‘Gebruikersaccounts’ met een klik op ‘OK’.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dat ziet er sinpel uit.omdat uit te schakelen
Ivana
7 jaar geleden
Tenzij je een Apple hebt, dan heb je aan Win+R niks. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lukt helaas niet, ik krijg wel gebruikersaccounts, maar geen selectievakjes. Wel:
Gebruikersnaam (de mijne) en groep (administrators)
Dan: toevoegen en eigenschappen.
Daaronder:
Wachtwoord voor...mijn emailadres
Dan:
Ga naar PC instellingen en selecteer gebruikers als u dit wachtwoord wilt wijzigen. Meer staat er niet op door scherm Bij geavanceerd staan ook geen selectie vakjes... Dus het klinkt goed maar lukt me niet. Ook andere truukjes geprobeerd, het lukt me niet. Is er nog een manier?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bij mij gaat het goed.
Gebruikersaccounts
Tabblad Gebruikers
Boven de regel: Gebruikers van deze computer:
staat een selectievakje dat hoort bij de tekst Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven enz enz

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding