Het beeldscherm van mijn laptop draait steeds automatisch om. Hoe los ik dit op?

Ik heb een HP ProBook 4540s deze heb ik al ongeveer 3 jaar. Sinds kort draait mijn beeldscherm steeds automatisch om... Dit is erg vervelend. Hoe kan ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
14.6K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Welke Windows versie heb je?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Windows 10 deze heb ik al een tijdje. het draaien is pas later gekomen

Antwoorden (1)

Druk op de windows knop en houd deze in. Druk vervolgens op de O knop. Dan los laten. Dit zal het oplossen.