waar zit de tijd voor sluimerstand op mijn mac mini?

Ik wil graag instellen dat na een x aantal minuten mijn mac mini in sluiterstand gaat. Er staat bij 'energiestand' niets over de tijd voor sluimeren. Weet iemand hier iets voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zorg ervoor dat Energiestand op de gewenste manier is ingesteld: kies het menu Apple > Systeemvoorkeuren en klik op Energiestand. Pas een of meer van de volgende regelaars aan om in te stellen wanneer de Mac in de sluiterstand wordt gezet. Sommige van deze regelaars vindt je mogelijk niet op het model van uw Mac.